torsdag, november 12

Torsdag

Hejsan hoppsan (:

idag så sitter man inne igen... -.-
men, men jag kommer å komma ut imon och leka lite ^^ (L) Och det gillar vi... =D
Men än så länge har det inte hänt mkt... För jag har bara suttit och kollat på ett haj pogram och ätit nån choklad fil som inte va god... "/ Men nu har jag duschat och känner mig bra så jag funderar på att smyga ut en stund så att jag får komma ut lite... ( jag får inte för mamma, hon tycker att jag ska sitta inne tills jag e helt frisk -.- ) Jaja vi får se... ^^ Kanske ska gå ner och sätta på en film eller läsa lite i Twilight bökerna var så länge sedan jag läste dem nu... (: Men jag skriver lite senare så får vi se om det har hänt något då...

Puss så länge ^^ (L)

ԼƠƬƧ ƠƑ ԼƠƔЄ

// Niilaam Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar