lördag, november 14

Fredagen den 13 ;)



Heej alla söta människor... (:

Idag så har jag fått komma ut ^^

Det är ju fredagen den idag :P Men det har vart en väldigt väldigt bra dag tros det (:

I skolan så känndes det som om det gick bra på No provet och lite så sedan fick jag reda på att vi ska gö om typ hela våran musikal... -.-' jag och hanna hade sagt att vi skulle ses idag så hanna kom till min skola och sedan gick vi hem till mig så att jag kunnde gö mig i årdning inför ridningen (: Men när vi kommer dit så va det teori så jag pallade inte, istället lekte jag och hanna miljö bögar ^^ Vi gick typ ute i skogen i ca 1 timma istället :P

Sedan följde hanna med hem och vi åt hamburgare samtidigt som jespher ringer och vi får världens skratt attak :P Det va skit kul ;)

När vi hade ätit så skutsade pappa oss upp till jespher ^^ När vi kom upp dit så hade hanna väldigt kul :P Hon e bra på att tjata -.-'

vi kollade på simpson först innan det kom nån udda film på 6:an... (: Ikväl har det även hänt lite grejor ;P jag tänker inte säga ^^ Men vi satt och kollade på den bajs filmen tills jag och hanna skulle hem.. (: Men vi ska höras av imon ^^ Då kommer jag skriva lite om det också... (:

Nu är klockan halv 2 på natten och jag ska försöka hinna duscha så jag skriver mer imon... ^^

ԼƠƬƧ ƠƑ ԼƠƔЄ

// Niilaam Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar