måndag, november 9

Måndag -.-'


Heej alla söta människor där ute ^^
Idag så kom jag försent till skolan
och sa att jag hade vart hos
skol syster... :P
Men jag har inte mått särskilt bra
idag så jag gick hem mitt under dagen "/
Ska troligen stanna hemma imon :( Jag vill inte stanna hemma för det finns ingenting att göra...
Man får inte träffa människor heller :'( Utan istället ska jag sitta hemma och läsa till No provet hela dan... -.-' Iallafall enligt pappa... Men vi får se vad som händer imon :)
Jo juste jag och jespher satt och pratade i telefon i 1 timma, Nytt rekord för jespher ^^ <33
Mina naglar ska bort så att jag kan lära mig att spela gitarr... Jag har lite delade känslor över det :P
Men nu måste jag gå och na na så puss på allihopa och sov gott (L) ^^
ԼƠƬƧ ƠƑ ԼƠƔЄ
// Niilaam Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar