fredag, november 6

Sjuk idag :(

Heej, jag hoppas att ni har haft det bättre än mig... (:
För jag har haft en jobbig natt... Jag vaknade hela tiden och hostade, och jag låg och skakade under två filtar och ett täcke... :(
På morgonen så gick jag upp till mamma som sa att jag hade feber... :(
Så jag har vart hemma hela dagen och kollat på TV och ätit glass... ( inte bra...) Förut så mådde jag inte alls bra, då satt jag bara och skakade... :( Fast nu e det mkt bättre för jag tog en ipren så jag ska snart gå och göra lite pankakor eller nått sånt... ^^


Jo juste, jag missar mitt hopp-prov på ridningen... :(
Jag kan inte heller vara med Jespher idag... :'(

Igår så skrev jag inte när jag kom hem för jag hittade ett par skor ^^ Sedan åt jag och efter det så körde pappa upp mig till emma, pontus och jespher... :) Sedan gick vi ner till Johan och Habbo... Efter ett tag kom ävenOscar, Philip och Becka ^^




Detta är min vinter sko nu... ^^
ԼƠƬƧ ƠƑ ԼƠƔЄ
// Niilaam Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar